MR гэдэг нь ОНМХ-тэй харилцах харилцааны тогтолцоо юм.
Өдгөө, таны өөрийн болон компаний идэвхтэй үйл ажиллагаа, бизнесийн амжилт хэвлэл мэдээллийн үйл явцаас шууд шалтгаалах болжээ.
PR-ын үүднээс янз бүрийн ОНМХ-тэй нягт хамтран ажиллах явдлыг чухалд тооцдог. Энэ үүднээс MR гэдгийн хүрээнд:
• ОНМХ-ийн электрон болон бичмэл сан бүрдүүлэх;
• ОНМХ-ийн төлөөлөгч буюу сэтгүүлчидтэй байнгын харилцаа тогтоох;
• Мэдээ, мэдээлэл бэлтгэн боловсруулах;
•
Сонин хэвлэл, телевиз, радио, интернет зэрэг мэдээллийн хэрэгсэлд
зориулан PR мэдээ материал, нийтлэл өгүүлэл болон төсөл хөтөлбөрийг
тогтмол хэрэгжүүлэх;
•
Хэвлэлийн бага хурал, сэтгүүлчдийн аялал, дугуй ширээний хэлэлцүүлэг,
товч мэдэгдэл зэрэг хэвлэлийн төлөөлөгч буюу сэтгүүлчдэд зориулсан арга
хэмжээ зохион байгуулах ажлууд ордог.
Мөн
ОНМХ-ийн мониторинг, үйлчлүүлэгчдийн үйл ажиллагаанд мэдээллийн
хэрэгслээр явуулсан мэдээ мэдээлэл, суртачилгаанд дүн шинжилгээ хийх,
контент анализ, өрсөлдөгчийн хэвлэлийн байр суурийн талаар судалгаа хийх
үйл ажиллагаа энэ хүрээнд багтана.
RSS Feed
Twitter

No comments:
Post a Comment